Ha vásárlói regisztrációról szeretne partnerregisztrációra váltani keressen minket a +36 70 603 3367 telefonszámon vagy info@natulique.hu e-mail címen!
A vásárlói regisztráció automatikus, a szakmai regisztráció jóváhagyása nem automatikusan, hétköznapokon 8.00 – 16.00 között történik.
Kérdés vagy probléma esetén hívja a +36 70 603 3367 telefonszámot.
Kattints az ikonra!
100% -ig megbízható vásáslás az otthonod kényelméből
Kedvezményeket és kuponokat kaphatsz
Visszamenőleg ellenőrizheted rendeléseidet, újrarendelheted azokat
Rendszerünk megjegyzi szállítási adataidat
Gyorsabban segíthetünk rendeléseiddel kapcsolatban
Könnyebben megtalálhatod az általad keresett információkat
Kérdés, kérés vagy reklamáció esetén keress minket bizalommal az alábbi elérhetőségeinken!
Ez az oldal sütiket használ
Weboldalunkon „cookie”-kat (továbbiakban „süti”) alkalmazunk. Ezek olyan fájlok, melyek információt tárolnak webes böngészőjében. Ehhez az Ön hozzájárulása szükséges.
A „sütiket” az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint az Európai Unió előírásainak megfelelően használjuk. Azon weblapoknak, melyek az Európai Unió országain belül működnek, a „sütik” használatához, és ezeknek a felhasználó számítógépén vagy egyéb eszközén történő tárolásához a felhasználók hozzájárulását kell kérniük.
A szükséges sütik alapvető funkciók, például az oldal navigációja és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés engedélyezésével segítenek a weboldal használhatóvá tételében. Ezek a sütik nélkül a weboldal nem működhet megfelelően.
A statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosainak megérteni, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldalakkal azáltal, hogy anonim módon gyűjtik és jelentik az információkat.
A marketing sütik a látogatók nyomon követésére szolgálnak különböző weboldalakon. Céljuk olyan hirdetések megjelenítése, amelyek relevánsak és érdekesek az egyes felhasználók számára, így értékesebbek a kiadók és harmadik fél hirdetők számára.