27 390Ft
MEGÚJULT SZÍNSKÁLA – 11 ÚJ (.01) ÁRNYALATTAL!
A NATULIQUE Színskála számozási rendszere a nemzetközi színkódot követi. Ez azt jelenti, hogy minden színárnyalat, tónus és mélység egyértelműen felismerhető. A pont előtti szám (.) a szín mélységét (sötéttől világosig) jelzi – az alábbi „X.”-szel illusztrálva. A pont utáni szám a színhez hozzáadott domináns tónust jelöli – lent „.Y” jelzéssel illusztrálva. Ha egy második szám van jelen a pont után, az azt a másodlagos tónust jelöli, amely elnyomja vagy felerősíti a domináns tónust.
Figyelem! Ahhoz, hogy megtudd vásárolni a Natulique hajfestékeit, regisztráció szükséges. Kattints az alábbi gombra, és regisztrálj, amennyiben még nem rendelkezel fiókkal, vagy ha már igen, akkor jelentkezz be! Szakmai regisztráció esetén kedvezményes partnerárat biztosítunk a termékekre.
3 készleten
Ez az oldal sütiket használ
Weboldalunkon „cookie”-kat (továbbiakban „süti”) alkalmazunk. Ezek olyan fájlok, melyek információt tárolnak webes böngészőjében. Ehhez az Ön hozzájárulása szükséges.
A „sütiket” az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint az Európai Unió előírásainak megfelelően használjuk. Azon weblapoknak, melyek az Európai Unió országain belül működnek, a „sütik” használatához, és ezeknek a felhasználó számítógépén vagy egyéb eszközén történő tárolásához a felhasználók hozzájárulását kell kérniük.
A szükséges sütik alapvető funkciók, például az oldal navigációja és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés engedélyezésével segítenek a weboldal használhatóvá tételében. Ezek a sütik nélkül a weboldal nem működhet megfelelően.
A statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosainak megérteni, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldalakkal azáltal, hogy anonim módon gyűjtik és jelentik az információkat.
A marketing sütik a látogatók nyomon követésére szolgálnak különböző weboldalakon. Céljuk olyan hirdetések megjelenítése, amelyek relevánsak és érdekesek az egyes felhasználók számára, így értékesebbek a kiadók és harmadik fél hirdetők számára.